Peminat Setia

Khamis, 2 Februari 2012

Payu Dara Perlu Penjagaan Rapi


Memiliki payu dara pejal dan anjal menjadi idaman setiap wanita. Justeru tidak hairan ramai yang sanggup mengeluarkan belanja sehingga mencecah ribuan ringgit. Ini termasuklah menjalani rawatan suntikan dan pemakaian coli yang didakwa mampu mengembalikan ketegangan payu dara.

Hakikat yang perlu diakui, tidak mungkin diri anda yang kini berusia 30 tahun masih memiliki payu dara seperti diri anda pada usia remaja.

Selain faktor peningkatan usia, gaya hidup serta proses kehamilan dan kelahiran banyak mempengaruhi bentuk serta keanjalan payu dara.

Seperti yang dinyatakan oleh Pengarah Urusan Strapro Sdn. Bhd. Jessica Lim, yang juga perunding kecantikan, ``Payu dara adalah aset berharga bagi wanita. Penjagaannya amat penting bukan sahaja lebih menyempurnakan penampilan, bahkan baik untuk kesihatan.''

Berkongsi ilmu, katanya wanita yang memakai coli ketat melebihi 12 jam sehari bukan sahaja akan menyebabkan tisu dada mengalami tekanan dan edaran sistem limfa dada terjejas, bahkan saluran limfa ke bahagian ketiak turut terhimpit.

``Ini menyebabkan limfa tidak boleh menyahtoksik secara normal.

``Keadaan tidak normal ini boleh menyebabkan sistem imun bahagian dada merosot. Lebih membimbangkan lama kelamaan ia boleh menyebabkan kanser payu dara,'' ujarnya.

Salah satu alternatif terbaik mengekalkan keanjalan payu dara ialah dengan menjalani Rawatan Kesihatan Payu Dara.

Menggunakan produk Dermapro, Bust Firming Serum kaedah urutan yang digunakan ini juga dapat melancarkan perjalanan darah pada payu dara.


Dipetik dari: http://www.utusan.com.my

Tiada ulasan: