Peminat Setia

Ahad, 13 November 2011

Revolusi Kecantikan Nano-V

Wanita dan kecantikan, bagaikan irama dan lagu yang tidak boleh dipisahkan. Apa sahaja yang ada kaitan dengan dunia kecantikan mampu menarik minat kaum wanita.

Justeru, tidak hairanlah mengapa pengasas produk Nano-V dan pengarah Enigma Tech, Nur Furyna Azmeer begitu teliti dalam menentukan kualiti dan keberkesanan sesuatu produknya.

Minatnya dalam dunia kecantikan bermula dengan pembukaan spa di Ipoh, Perak dan mengeluarkan minyak wangi tanpa alkohol Pure Mediterranean Perfumes sejak tiga tahun lalu.

Katanya, keistimewaan Nano-V berbanding produk lain, adalah perubahan ketara pada wajahnya sendiri.
"Jika ditanya kenapa saya memilih emas dan stem sel epal, saya melihat kedua-dua bahan ini menjadi trend pasaran kecantikan," ujarnya lagi.

Awet muda

Mengulas pemilihan bahan emas dalam siri rawatan eksklusif dan awet muda Nano-V, Furyna memberitahu, emas sering dikaitkan dengan kaum wanita kerana dapat meningkatkan keanjalan kulit selain merangsang sel lapisan kulit baru agar wajah kelihatan cerah dan awet muda.

Rangkaian produk Nano-V emas terdiri daripada pembersih, penyegar, krim pelindung matahari, serum, skrub dan topeng wajah.

Set ini mendapat sentuhan kemewahan emas 24 karat rumusan yang menggunakan nano teknologi iaitu 1000 kali tekstur lebih halus serta penyerapan yang lebih sempurna.

Ia sesuai bagi mereka yang berumur 25 tahun ke atas dan disesuaikan mengikut jenis kulit biasa, pigmentasi atau berjerawat.

Bagi wanita atau remaja yang mahu mencuba produk Nano-V, Furyna menggalakkan mereka menggunakan pek percubaan stem sel epal yang terdiri pembersih (Beauty Bar), penyegar, krim asas wajah SPF 35 dan krim rawatan malam.

Serum

Kandungan produk dihasilkan menerusi teknologi nano bertindak melindungi kulit mengaktifkan pengaliran mikro, mencegah pembiakan bakteria jerawat dan anti penuaan.

Nano-V juga mengorak langkah dengan memperkenalkan serum yang diisi dalam botol kaca kedap udara dengan kepekatan aktif bagi menjamin kualiti ramuan di dalamnya dan memberi kesan sepuluh kali ganda lebih cepat.

Cara penggunaan yang mudah dan berkesan memberikan lebih pilihan kepada pengguna.

Pihak pengurusan Enigma Tech mengalu-alukan orang ramai untuk menjadi pengedar produk Nano-V dan wangiannya.

Tawaran istimewa modal permulaan rendah, promosi belian RM200 ke atas percuma hadiah misteri, insentif dan mereka yang berminat boleh menghubungi 017-5055528 (Nana) /016-9169937/ 013-5088888 atau layari www.nanovbeauty.com dan www.pureperfumes2u.net.com.

Dipetik dari: http://www.utusan.com.my

Tiada ulasan: